Saturday 16 December 2017

Y O U . M A S .

Assalamualaikum ...

long time no update hah 

i didn't know whether ada yg selalu read this blog . huhu
'or maybe aku syok sorg2 '

what so ever !

okeyyy . btw this blog is for me try smething that hard for me to say out loud. 
yeahhh iam memang mcm ni. lagi2 blog ni tak de yang rajin nak baca. ade ke? klau ada tu alhamdulillah tkde lah syok sorg2 huhuhuhuhu.

okey . actually . penat ! penat with uni life . baru sem1 kot . ya Allah parah okey. ass ! test ! presentation! WAU !!!!!!

as a beginner , hard for me ! lagi2 aku ni baru lagi dgn dunia uni ni . so bnyak benda yg tak selesa lagi . klau student diploma maybe tak susah sgt. new people . new beginning and new love huhuh
cewah love plak.. tak serik lagi ke apa aku ni . bila nk stop ni. 
as always , CRUSH. crush ye hahhaha

tapi he is different . hahahha different ke ? oky still trying to know him more. buat masa ni aku rasa dia tak tau aku suka dia kot. tapi bnyak jga lh hint yang akuu bagi . cuma tak sure dia tau ke tak . tapi secara logiknya dia sepatutnya dh tau. sbb ada situasi aku terbagi hint yang sgt ketara . sgt ketara. okey aku taknk confess skrg sbb terlalu awal. let me know him better first then i will make a decision.
so belajar dulu. kenal hati budi dia dulu. huhuhuhuhuh i hope aku sempat confess. 

M A S tu singkatan utk nama dia . huhuhuhuhuh . 

okey taknk lah tulis nama penuh. so 2 years to know him and then aku akn confess . lama tu 2 years . i hope jadi lah . aku yakin dgn takdir yg Allah tlah tetapkn. and aku percaya pada jodoh. ada jodoh ada lah . klau aku tk dpt dia means dia bukan jodoh aku. but aku akan tunjukka usaha aku and show to him yang aku serius nak kenal dia and really want him. usaha itu perlu okey hahahhah

okey jom tidur sbb sis letih . after melalui minggu yg hectic. hahha

lot of love 

-NS-

No comments:

Post a Comment

Makin Dewasa

 Assalamualaikum and happy friday Alhamdulillah masih sihat and happy. Terima kasih ya Allah atas nikmat ini. Semoga lebih bersyukur. Amin. ...