Sunday 24 September 2023

tak diperlukan lagi

 Assalamualaikum and hi semua, 

semalam aku hantar chat kat group friend masa sekolah menengah dulu, aku hantar la gambr yang aku tengah satu lagu ni pasal zaman sekolah. time aku dgr lagu ni sambil tgk music video tu aku tiba-tiba igt time aku sekolah dulu. i miss all the moment with them !





*ni la lagu tu*

sumpah lagu ni buat aku rindu gila zaman sekolah. masa ni dalam otak just fikir kerja sekolah and exam and belajar untuk skor that subject. and, hari-hari gelak jee tau. betul la orang ckap kau akan rindu zaman sekolah hahahah 

yes, aku rindu diorg, aku rasa bila dewasa ni memnag kita akan kurang kawan, ya more to quality friend. but i still love them and want to hang out with them. now, masing-masing dah ada life sendirikan. aku faham, takkan la selamanya diorg nak stick dengan aku je kan. 

tapi, aku sedih. masa aku dah send whatsapp tu, diorg tak bagi apa2 respond. sedih je tak marah. maybe time tu diorg busy gila and tak sempat nak reply aku. nevermind. apa-apa pun aku always doakan diorang happy and sentiasa dimurahkan rezeki. 

to my dearest friends, i miss you all. hope i can jump to the past for few minute maybe and feel the happiness that i always miss. 

N.S. 





No comments:

Post a Comment

Makin Dewasa

 Assalamualaikum and happy friday Alhamdulillah masih sihat and happy. Terima kasih ya Allah atas nikmat ini. Semoga lebih bersyukur. Amin. ...